Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Juliol, 2013

2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Notícies publicades en Juliol, 2013
  • Dimarts, 9
  • Grup investigadors Ciències del Mar

La UA promou la mobilitat internacional d'alumnes i professors de ciències del mar

La Universitat d'Alacant intensificarà el pròxim curs la mobilitat dels seus alumnes de grau i postgrau i professors de ciències del mar per mitjà d'intercanvis amb altres universitats. Una reunió internacional celebrada la passada setmana en la Facultat de Ciències ha activat els convenis i acords corresponents, que inclouran el desenvolupament de projectes i experiències docents conjuntament amb diferents universitats americanes relacionades amb el mitjà marí.

Assenyala la Facultat que aquesta reunió s'ha organitzat en el marc de l'aposta clara d'aquest centre per la internacionalització dels títols de ciències en general i els de ciències del mar en particular. Es va celebrar en en les dependències de l'Oficina de Pràctiques en Empresa, Mobilitat i Inserció Laboral (OPEMIL) de la Faculad. Van assistir a ella el Rafael Riosmena Rodríguez de la Universitat Autònoma de Baixa Califòrnia Sud (Mexico); Just Cebrián, professor del laboratori de Ciències Marines interuniversitari Dauphin Island Siga Lab de l'Estat d'Alabama (EUA); Alexander Taborda Marín, Universitat d'Antioquia de la ciutat de Medellín (Colòmbia); el coordinador de l'OPEMIL, Fernando Santos; la coordinadora de Ciències del Mar de la UA Francisca Giménez-Casalduero; i el secretari del Departament de Ciències del Mar, Jose Luis Sanchez Lizaso.