Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Gener, 2014

Notícies publicades en Gener, 2014
  • Dijous, 23
  • Logo de la UA

ACTIVITATS TRANSVERSALS PER A ALUMNES DE DOCTORAT

Es va a realitzar la segona activitat transversal obligatòria comuna, "Finalitats i objectius de la recerca", per a tots els estudiants matriculats en els programes de doctorat del RD99/2011. L'activitat es realitzarà els dies 11 i 12 de febrer.

• Dilluns, 20
  • Candela Marco i Luis Miguel Ferrero

Estudiants de doctorat de Ciències del Mar de la Universitat d'Alacant treballen en un prestigiós laboratori americà

"Durant cinc mesos dos estudiants de doctorat de Ciències del Mar de la Universitat d'Alacant viuran una experiència de recerca transcontinental en un prestigiós laboratori americà. En concret, Candela Marco-Méndez i Luis M. Ferrero- Vicente es troben en el The Dauphin Island Sea Lab (DISL), laboratori del mar situat en l'extrem oriental de la Dauphin Island en el golf de Mèxic..."

• Dimarts, 14
  • peixos

Jornada sobre Medi ambient marí i litoral a la Comunitat Valenciana: Enfortint Aliances.

La jornada tindrà lloc el dia 31 de gener 2014, en el saló d'actes calme provincial Creu Roja Alacant, Glorieta de la Solidaritat, 1, Alacant.

"Aquesta jornada té l'objectiu d'enfortir aliances entre els diferents col·lectius i unir a administracions (locals, regionals i nacionals), universitats i centres de recerca, ONG, associacions, empreses relacionades amb el mar i el seu entorn litoral; donar a conèixer que treballs s'estan duent a terme i promoure la cooperació entre ells per a realitzar una gestió activa del medi ambient marí i litoral. L'organització ha sigut realitzada per l'Associació Posidó, Creu Roja Alacant i gràcies a la col·laboració de la Fundació Biodiversitat i a la voluntarietat dels ponents i les seues respectives organitzacions."

Participa el professor, José Luis Sánchez Lizaso, del Dtpo. de Ciències del Mar i Biologia Aplicada Universitat d'Alacant

• Dijous, 9
  • peixos

Magazine Oceà núm. 10

La revista Magazine Oceà compleix 1 any.