Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Maig, 2014

Notícies publicades en Maig, 2014
  • Dimecres, 28
  • projecte sobre la gestió de la pesca en l'Índic

La Universitat d'Alacant coordina un projecte sobre la gestió de la pesca en l'Índic

La Universitat d'Alacant coordina el projecte anomenat Fisherman: “Desenvolupament de capacitats per a la gestió de la pesca sostenible en el sud-oest de l'oceà Índic," iniciativa que té com a objectiu donar suport a les universitats de la regió de l'oceà Índic sud-occidental per a preparar una nova generació de professionals qualificats en la gestió sostenible de la pesca de la regió.

En el marc d'aquest projecte s'ha celebrat una reunió en la Universitat de les Seychelles per a analitzar la situació i necessitats de cadascuna de les universitats participants.

Durant la trobada, el Dr. José Luis Sánchez Lizaso, pertanyent al Departament de Ciències del Mar de la Universitat d'Alacant, va ser triat per a pronunciar la xarrada inaugural de l'especialització de Ciències del Mar i Pesca de la Universitat de les Seychelles que es posa en marxa en aquest curs, la qual va tractar sobre “La gestió dels ecosistemes marins en el Mediterrani”.

• Dimarts, 13
  • estudiants, de 2º i 3º del Grau en Ciències del Mar

Estudiants de Ciències del Mar de la UA complementen la seua formació en les ries gallegues

Un grup de 65 estudiants, deº 2 i 3º del Grau en Ciències del Mar de la Universitat d'Alacant, ha participat en la Campanya Galícia-2014 realitzada en les ries gallegues. L'objectiu principal d'aquesta activitat ha sigut, sobre la base del conveni marque d'intercanvi científic i cultural subscrit entre la Universitat de Vigo (UV) i la Universitat d'Alacant (UA), conèixer un entorn marí diferent al que l'alumnat té en la província alacantina.