Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Juny, 2015

Notícies publicades en Juny, 2015
  • Dilluns, 15
  • Pràctiques externes Grau Ciències del Mar

Pràctiques externes realitzades per estudiants del Grau en Ciències del Mar

Estudiants del Grau en Ciències del Mar de la Universitat d'Alacant han participat en la campanya MEDITS d'avaluació de recursos pesquers en el Mediterrani occidental a bord de vaixell d'investigació oceanogràfica Miguel Oliver durant les últimes setmanes. Aquesta formació és una de les moltes pràctiques externes que es troben a la disposició dels estudiants de Ciències del Mar de la Universitat d'Alacant per a complementar la seua formació, la qual cosa contribueix al fet que els estudis de Ciències del Mar de la Universitat d'Alacant siguen els més demanats d'Espanya.

• Dijous, 4
  • CIMAR Edifici

EL CIMAR de la Universitat d'Alacant col·labora en la Campanya d'Educació i Sensibilització Ambiental de l'Ajuntament de Santa Pola

"Respecte la meua platja i cresc en valors" és el lema de la Campanya d'Educació i Sensibilització Ambiental que està duent a terme durant els mesos de maig i juny, amb la col·laboració del Centre de Recerca Marina (CIMAR) de la Universitat d'Alacant, la Regidoria de Platges de l'Ajuntament de Santa Pola a través de l'Agència de Desenvolupament Local. Dirigida als escolars d'Educació Primària del municipi de Santa Pola, en l'actual convocatòria col·laboren, així mateix Urbaser i l'Ecoparque. Les activitats que realitzen estan destinades al coneixement de les platges, la Posidònia i la contaminació..."

• Dilluns, 1
  • Logo de la UA

Seminari Avances en el maneig de la pesquera d'anchoveta: El cas peruà.

Dijous que ve 18 de juny, de 10 a 12hores, M. SC. Marilú Bouchon Corrals, Directora Gr. de Recerca de Recursos Pelágicos IMARPE (Perú), impartirà el Seminari "Avances en el maneig de la pesquera d'anchoveta: El cas peruà", que ha organitzat el Dpto. de Ciències del Mar i Biologia Aplicada.

Lloc: Seminari del Dpto. Ciències del Mar i Biologia Aplicada. Pavelló 13. Universitat d'Alacant.