Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Març, 2015

Notícies publicades en Març, 2015
  • Dimecres, 25
  • Workshop 9-5-15 cimar

Workshop on seagrass monitoring programmes in the context of the Marine Strategy Framework Directive

El  Workshop se celebrarà el 9 d'abril de 2015, en el Centre de Recerca Marina de Santa Pola (CIMAR) de la Universitat d'Alacant, CIMAR. http:web.ua.esencimarintroduction.html

Ha sigut organitzat per Juan M. Ruiz de l'Institut Español d'Oceanografia, IRIS-SES Project i per José Luis Sánchez Lizaso del Dpto. de Ciències del Mar i Biologia de la Universitat d'Alacant.

L'objectiu d'aquest taller és analitzar el paper de les fanerògames marines en hàbitats en aplicació  de la Directiva Marque d'Estratègia Marina.

• Dilluns, 23
  • Foto seminari Francisco Arreguin 25_3_15

El Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada ha organitzat el Seminari Perspectiva teòrica i pràctica de l'aplicació d'estratègies de gestió pesquera amb base en criteris holísticos (ecosistema), que impartirà el professor Dr. D. Francisco Arreguín Sánchez del Centre Interdisciplinari de Ciències Marines, Institut Politècnic Nacional de Mèxic.

Lloc: Universitat d'Alacant, Seminari del Dpto. de Ciències del Mar i Biologia Aplicada. Pavelló 13.

Data: Miercoles, 25 de març de 2015

Hora: 12:00 h.

• Dilluns, 2
  • Centres

ATENCIÓ ESTUDIANTS DE DOCTORAT DEL PD CIÈNCIES DEL MAR I BIOLOGIA APLICADA

Els alumnes inscrits en el PD de Ciències del Mar i Biologia Aplicada han de realitzar unes activitats específiques, ací trobareu informació sobre les activitats específiques del programa. Una de les quals és l'activitat “Seminaris de doctorands”, que consisteix en l'exposició pública del treball realitzat durant cada anualitat a la resta d'estudiants i professors del programa de doctorat. Aquesta activitat es desenvoluparà al llarg de tot el període de durada del programa formatiu

Per al curs 2014-2015 aquesta activitat es realitzarà el dia 30 de març de 9 a 14h. en el seminari del departament de Ciències del Mar. Aquesta activitat és obligatòria per als doctorands del nou programa de doctorat que hauran de realitzar una breu presentació del treball desenvolupat en la seua tesi doctoral fins al moment. però s'anima a participar en aquest seminari també a estudiants de programes de doctorat anteriors i als professors del departament.