Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Gener, 2016

Notícies publicades en Gener, 2016
  • Dimecres, 20
  • Simposi Ciències del Mar

V Simposi internacional de Ciències del Mar. Del 20 al 22 de juliol de 2016 en la Universitat d'Alacant

Aquest gran esdeveniment està organitzat per les sis universitats espanyoles en les quals s'imparteix la titulació de Ciències del Mar (Alacant, Barcelona, Cadis, Canàries, València i Vigo) i en aquesta ocasió, es realitzarà a Alacant.

Aquest Congrés es fa coincidir amb el XVIII Seminari Ibèric de Química Marina i la Trobada de l'Oceanografia Física Espanyola 2016, de manera que supose un excel·lent punt de trobada per a estudiants i professionals del camp de les Ciències Marines. Aquestes tres reunions es duran a terme en el mateix recinte i hi haurà una única inscripció, la qual cosa permetrà l'assistència a qualsevol de les ponències.

Pots seguir les notícies del V Simposi en la pàgina de Facebook on, en breu, es publicarà la pàgina web, les àrees temàtiques, la forma d'inscriure's i els diferents tipus de comunicació, així com les dates més importants a tenir en compte.

Per a qualsevol consulta al Comitè Organitzador dirigeix-te a l'adreça vcongresoccm@ua.es

• Dilluns, 18
  • Nou director Dpto. Ciències del Mar i Biologia Aplicada

Nomenament i presa de possessió de José Jacobo Zubcoff Vallejo com a director del Dept. de Ciències del Mar i Biologia Aplicada

El 14 de gener passat va tenir lloc l'acte de presa de possessió com a director del Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada, de José Jacobo Zubcoff Vallejo, el nomenament del qual es va publicar en el BOUA el dia 15-1-2016.

• Dijous, 14
  • Cartell curse R 2016

Curs Introducció al disseny experimental i ANOVA multifactorial amb R. 3a Edició

OBERTA MATRÍCULA

Aquest curs està orientat a estudiants, investigadors o professionals que requerisquen coneixements per al desenvolupament de projectes experimentals. La formació pertimetrà dissenyar experiments amb múltiples factors optimitzats per a l'anàlisi amb ANOVA. Es realitzarà utilitzant el programari estadístic R (eina de lliure distribució en cran.r-project.org)

No és necessari que l'alumnat tinga coneixements previs del programari estadístic R.

Informació completa del curs ací