Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Novembre, 2016

Notícies publicades en Novembre, 2016
  • Dilluns, 21
  • Logo de la UA

Estudiants de la UA fan pràctiques remunerades a Roma

Cinc estudiants del Màster en Gestió Pesquera Sostenible de la Universitat d'Alacant i el CIHEAM Zaragoza realitzen pràctiques remunerades en La Comissió General de Pesca del Mediterrani (CGPM) i la FAO.

Les pràctiques que realitzen els estudiants, durant un període de fins a 9 mesos, estan dirigides a la realització dels seus Treballs Fi de Màster sobre diferents aspectes de la gestió de les pesqueres mediterrànies sota la tutela acadèmica d'experts d'ambdues institucions.

Seguir llegint

• Anfípodo

Investigadors del Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada desenvolupen un nou mètode de cultiu d'espècies marines.

El grup d'investigació dirigit per Pablo Sánchez Jerez ha desenvolupat, després de sis anys de recerca, un nou mètode destinat al cultiu conjunt d'espècies marines que combina la preservació mediambiental amb la rendibilitat empresarial. És un sistema basat en el concepte de l'aqüicultura multitròfica integrada, una estratègia fomentada des de la Unió Europea, però encara no implantada a Espanya.

Segons que explica la investigadora Victoria Fernández «Els amfípodes estan perfectament adaptats a l'entorn, en ser autòctons, amb la qual cosa es minimitza l'impacte ambiental, i els valors nutricionals que tenen els fan un producte que s'ha de tenir en compte, en contenir aminoàcids essencials i omega 3»

Notícia publicada en Agencia EFE