Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Gener, 2017

Notícies publicades en Gener, 2017
  • Dilluns, 16
  • Curs R

Oberta matrícula del curs Introducció al disseny experimental i ANOVA multifactorial amb R. 4a edició.

Aquest curs està orientat a estudiants, investigadors o professionals que requerisquen coneixements per al desenvolupament de projectes experimentals. És un curs d'especialització en estadística avançada que permetrà a l'alumnat dissenyar experiments amb múltiples factors optimitzats per a l'anàlisi amb ANOVA. Es partirà dels conceptes bàsics (per tant no hi ha requeriment de coneixement mínim en l'apartat matemàtic-estadístic), per a avançar en ANOVA multifactorial, i finalment disseny d'experiments generalitzats a partir de les necessitats de la recerca. Es realitzarà utilitzant el programa estadístic R (eina de lliure distribució en cran.r-project.org). No és necessari que l'alumnat tinga coneixements previs del programa estadístic R.

• Dimarts, 10
  • Logo de la UA

Nous usos i aplicacions de la posidònia oceànica.

Información ha publicat l'article titulat "La posidonia ayuda a sellar el vertedero de escombros de Santa Pola" . Es tracta d'un projecte dirigit per Alfonso Ramos, investigador del Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada i coordinador del CIMAR.

• Logo de la UA

Ciències del Mar de la UA aconsegueix la plena ocupació dels titulats.

Información publica un article sobre els indicadors d'ocupabilitat de la Universitat d'Alacant que assenyalen que els alumnes de set carreres aconsegueixen una ocupació del 100% en finalitzar els estudis.

El Grau de Ciències del Mar aconsegueix la plena ocupació dels titulats.