Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Maig, 2017

Notícies publicades en Maig, 2017
  • Divendres, 26
  • logo UA

La professora Francisca Giménez Casalduero del Dept. de Ciències del Mar i Biologia Aplicada ha organitzat, en el marc dels cursos d'estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira", el curs El Mar Menor: Colapso Ambiental de un Ecosistema Emblemático a Nivel Internacional, que se celebrarà entre el 4 i el 7 de juliol de 2017.

Per a més informació

• Dimarts, 16
  • Centres

ATENCIÓ ESTUDIANTS DE DOCTORAT DEL PD CIÈNCIES DEL MAR I BIOLOGIA APLICADA

Els alumnes inscrits en el programa de doctorat de Ciències del Mar i Biologia Aplicada han de realitzar unes activitats específiques, ací trobareu informació sobre les activitats específiques del programa, una de les quals és l'activitat "Seminaris de doctorands", que consisteix en l'exposició pública del treball fet durant cada anualitat a la resta d'estudiants i professors del programa de doctorat. Aquesta activitat es desenvoluparà al llarg de tot el període de durada del programa formatiu.

Aquest curs es realitzarà el dia 9 de juny de 2017, en el seminari del Departament de Ciències del Mar. Aquesta activitat és obligatòria per als doctorands del nou programa de doctorat que hauran de realitzar una breu presentació del treball desenvolupat en la seua tesi doctoral fins al moment, però s'anima a participar en aquest seminari també a estudiants de programes de doctorat anteriors i als professors del Departament.