Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Desembre, 2018

Notícies publicades en Desembre, 2018
  • Dimecres, 5
  • CAMONMAR2

Fòrum de participació projecte CAMONMAR2, 20 de desembre de 2018.

Amb la finalitat de donar a conèixer el diagnòstic de la problemàtica associada a la gestió de la zona d'estudi del projecte CAMONMAR2, hem organitzat un fòrum de participació amb tots els agents clau interessats que tindrà lloc el 20 de desembre a la Casa del Mar (Cartagena) en horari de 17 h a 19 h.

L'objectiu d'aquest fòrum és presentar els resultats obtinguts fins al moment, així com arreplegar i debatre les propostes i aportacions dels diferents actors, a través d'un diàleg constructiu, per a consensuar les necessitats presents i futures.

Per a confirmar l'assistència a aquesta reunió envia un email amb el teu nom, cognoms, DNI, entitat, telèfon i correu electrònic abans del 18 de desembre a isabel.abel@ua.es.

El projecte CAMONMAR2: Bases per a la planificació Espacial de l'Àrea Marina de Cap Tiñoso i Valls submarines de l'Escarpe de Mazarrón, que com saps està liderat per la Universitat d'Alacant juntament amb l'INUAMA (Universitat de Múrcia), és un projecte cofinançat de laFundació Biodiversitat, del Ministeri per a la Transició Ecològica, a través del Programa pleamar, cofinançat pel Fondo Europeu Marítim i de Pesca (FEMP). A més s'emmarca en el projecte LIFE IP INTEMARES "Gestió integrada, innovadora i participativa de la Xarxa Natura 2000 en el medi marí espanyol", que coordina el Ministeri a través de la Fundació Biodiversitat.

L'objectiu principal és millorar el coneixement d'hàbitats d'especial interès pesquer i ambiental per a aconseguir l'optimització de la gestió de la Reserva Marina d'Interès Pesquer de Cap Tiñoso i les valls submarines de l'Escarpe de Mazarrón des de la participació.