Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Juny, 2018

Notícies publicades en Juny, 2018
  • Dimarts, 26
  • Zoom itinerari 7 juliol

CAMONMAR2. Itinerario ambiental del día 7 de julio: Interpretando La Azohía

El dia 7 de juliol es realitzarà l'itinerari ambiental "Resérvat Cap Tiñoso. Itinerari ambiental: Interpretant L'Azohía", on els participants coneixeran el patrimoni natural i cultural que alberga l'entorn.

El programa previst per a aquesta jornada és:

9 h Coneix CAMONMAR2 i la reserva marina d'Interès pesquer de Cap Tiñoso.

9.30 h Visita a la Torre de Santa Elena. Posada en valor de l'almadrava: explicació del funcionament, espècies típiques i el valor de la pesca artesanal.

10.30 h Descanse.

11 h Observació i explicació de la prada de Posidònia oceanica.

11.15 h Activitat d'observació i identificació de restes marines en la platja contigua al Port.

L'activitat és de caràcter gratuït i està limitada a un aforament de 25 participants majors de 12 anys. Les persones interessades a assistir han d'inscriure's enviant un correu electrònic a david.verdiell@columbares.org, abans del 5 de juliol de 2018, indicant nom i cognoms, DNI, edat i telèfon de contacte de cada participant. Les places disponibles s'adjudicaran per rigorós ordre d'arribada de les sol·licituds.

El projecte CAMONMAR2 compta amb el suport de la Fundació Biodiversitat, del Ministeri per a la Transició Ecològica, a través del Programa pleamar, cofinançat pel Fondo Europeu Marítim i de Pesca (FEMP). A més s'emmarca en el projecte LIFE IP INTEMARES "Gestió integrada, innovadora i participativa de la Xarxa Natura 2000 en el medi marí espanyol", que coordina el Ministeri a través de la Fundació Biodiversitat.

• Dimarts, 19
  • Centres

ATENCIÓ ESTUDIANTS DEL PD CIÈNCIES DEL MAR I BIOLOGIA APLICADA

Els  estudiants inscrits en el programa de doctorat en Ciències del Mar i Biologia Aplicada han de realitzar unes activitats específiques, ací trobareu informació sobre les activitats específiques del programa, una de les quals és l'activitat "Seminaris de doctorands", que consisteix en l'exposició pública del treball fet durant cada anualitat a la resta d'estudiants i professors del programa de doctorat. Aquesta activitat és obligatòria i es desenvoluparà al llarg de tot el període de durada del programa formatiu. Aquest curs es realitzarà el dia 17 de juliol de 2018, en el seminari del Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada.

• Dimarts, 12
  • Itinerari 23-6 Zoom

Nou itinerari en el marc del projecte CAMONMAR2

El dia 23 de juny es realitzarà l'itinerari ambiental "Reserva`t Cap Tiñoso: Interpretant L'Azohía", on els participants coneixeran el patrimoni natural i cultural que alberga l'entorn.

El programa previst per a aquesta jornada és:

9.00 h Coneix CAMONMAR2 i la Reserva Marina d'Interès Pesquer de Cap Tiñoso.

10.30 h Descanse.

11.00 h Observació i explicació de la prada de Posidonia oceanica

11.15 h Activitat d'observació i identificació de restes marines en la platja contigua al port.

L'activitat és gratuïta i està limitada a un aforament de 25 participants majors de 12 anys. Les persones interessades a assistir han d'inscriure's enviant un correu electrònic a david.verdiell@columbares.org, abans del 21 de juny de 2018, indicant nom i cognoms, DNI, edat i telèfon de contacte de cada participant. Les places disponibles s'adjudicaran per rigorós ordre d'arribada de les sol·licituds.