Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Maig, 2019

2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Notícies publicades en Maig, 2019
  • Divendres, 31
  • Logo Camonmar3

CAMONMAR3. Un passeig d'Illa Plana a La Azohía.

Apunta't a l'itinerari ambiental: Un passeig d'Illa Plana a La Azohía.

El dia 15 de juny, en el marc del projecte CAMONMAR3, farem un senzill recorregut a peu de platja en el qual reconeixerem les principals espècies marines que llança el mar.

Aquesta és una activitat gratuïta cofinançada pel FEMP, però requereix inscripció prèvia (data límit d'inscripció:13 de juny) a través del formulari.

Dades d'interès:

• Data de l'activitat: 15 de juny de 2019.
    • Lloc de l'eixida: Església d'Illa Plana (Ermita La nostra Senyora del Carmen, Calle Elefant, 16, 30868 Cartagena, Múrcia).
    • Horari de l'activitat: 09.00 - 13.30 h
    • Edat mínima de participació: 12 anys.

El projecte CAMONMAR3: Optimització de la informació per a la millora de la planificació espacial marina en els canons de l'Escarpe de Mazarrón, Asseque de Pals i camp de pockmarks. Avanços en el coneixement de l'activitat pesquera d'arrossegament de fons, artesanal i recreativa, és una iniciativa de la Universitat d'Alacant que compta amb el suport de la Fundació Biodiversitat, del Ministeri per a la Transició Ecològica, a través del Programa pleamar, cofinançat pel Fondo Europeu Marítim i de Pesca (FEMP). A més s'emmarca en el projecte LIFE IP INTEMARES "Gestió integrada, innovadora i participativa de la Xarxa Natura 2000 en el medi marí espanyol", que coordina el Ministeri a través de la Fundació Biodiversitat.

Per a conèixer més informació d'aquesta i altres activitats que realitzarem en el marc del projecte CAMONMAR3 visita el Facebook del Departament.

• Dijous, 23
  • Logo Camonmar3

CAMONMAR3. Interpretant L'Azohía: Reserva-et Cap Tiñoso.

Comencen els itineraris previstos en el projecte CAMONMAR3.

El dia 1 de juny es realitzarà el primer itinerari ambiental previst en el projecte CAMONMAR3: Interpretant L'Azohía: Reserva't Cap Tiñoso, els i les participants descobriran el patrimoni natural, cultural i pesquer de l'Azohía i aprendran a identificar algunes restes d'organismes marins que podem trobar en la platja.

Itinerari ambiental Interpretant L'Azohía: Reserva't Cap Tiñoso:

• Data de l'activitat: 1 de juny de 2019.
    • Lloc de l'eixida: Església de l'Azohía (Calle Vall d'Aran, 6, 30868 L'Azohía, Múrcia).
    • Horari de l'activitat: 09.30 - 13.00 h.
    • Edat mínima de participació: 12 anys.

Aquesta és una activitat gratuïta cofinançada pel FEMP, però requereix inscripció prèvia (data límit d'inscripció: 30 de maig) a través del formulari.

L'activitat s'emmarca en el projecte CAMONMAR3: Optimització de la informació per a la millora de la planificació espacial marina als canons de l'Escarpe de Mazarrón, Seco de Palos i camp de pockmarks. Avanços en el coneixement de l'activitat pesquera d'arrossegament de fons, artesanal i recreativa.

Es tracta d'una iniciativa de la Universitat d'Alacant que compta amb el suport de la Fundació Biodiversitat, del Ministeri per a la Transició Ecològica, a través del Programa pleamar, cofinançat pel Fondo Europeu Marítim i de Pesca (FEMP). A més s'emmarca en el projecte LIFE IP INTEMARES "Gestió integrada, innovadora i participativa de la Xarxa Natura 2000 en el medi marí espanyol", que coordina el Ministeri a través de la Fundació Biodiversitat.