Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Març, 2019

2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost
Notícies publicades en Març, 2019
  • Dilluns, 18
  • Guia CAMONMAR2

Guia per a la interpretació del patrimoni natural costaner i submergit del Sud-est de la Regió de Múrcia

En el Repositori de la Universitat d'Alacant tens disponible la guia elaborada en el marc del projecte CAMONMAR2.

Aquesta guia té com a objectiu posar en valor el patrimoni natural, costaner i submergit del sud-est de la Regió de Múrcia. A través de la proposta de cinc itineraris autoguiats es brinda al lector la possibilitat de gaudir de la riquesa de 3 enclavaments terrestres i 2 dos aquàtics, accessibles per a totes les edats i condicions físiques. En cadascun dels recorreguts es posen de manifest els valors naturals, històrics i socials del Port de Mazarrón, Illa Plana i L'Azohía, donant a conèixer les figures de protecció que conflueixen en la zona, amb especial atenció en la Reserva Marina d'Interès Pesquer de Cap Tiñoso. Inclou mapes, il·lustracions de diferents espècies i un apartat dedicat a les bones pràctiques ambientals que s'han de tenir en compte durant les visites amb la finalitat de realitzar un ús responsable dels espais naturals durant les activitats d'interacció amb el medi. Es posa a la disposició de l'usuari aquesta guia interactiva amb informació complementària disponible a través d'enllaços externs que condueixen al descobriment detallat dels continguts.

Ací la tens disponible: http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/87087

El projecte CAMONMAR2: Bases per a la planificació Espacial de l'Àrea Marina de Cap Tiñoso i Valls submarines de l'Escarpe de Mazarrón, que com saps està liderat per la Universitat d'Alacant  juntament amb l'INUAMA (Universitat de Múrcia), és un projecte co-finançat de la Fundació Biodiversitat, del Ministeri per a la Transició Ecològica, a través del Programa pleamar, cofinançat pel Fondo Europeu Marítim i de Pesca (FEMP). A més s'emmarca en el projecte  LIFE IP INTEMARES "Gestió integrada, innovadora i participativa de la Xarxa Natura 2000 en el medi marí espanyol", que coordina el Ministeri a través de la Fundació Biodiversitat.

• Projecte MACCAM

El Dpto. de Ciències del Mar i Biologia Aplicada participa com a soci en el projecte MACCAM

El projecte aplicarà models de capacitat de càrrega en gàbies flotants del Mediterrani.

• Dilluns, 4
  • La Nacra en el mar Menor 26-2-19