Departament de Ciències del Mar i Biologia Aplicada - Notícies publicades en Juny, 2020

Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre
Notícies publicades en Juny, 2020
  • Dijous, 25
  • logo UA

PROJECTE MUSA. Seminari Web, 26 juny de 2020

El Projecte MUSA "Microbial Uptakes for Sustainable management of major banana pests and diseases", finançat per la Unió Europea, té com a objectiu la cerca de solucions microbiològiques als principals problemes del cultiu de la platanera/bananer a escala mundial, com són el Fusarium, el morrut negre i els nematodes. Es desenvolupa entre juny de 2017 i maig de 2021 i en el consorci hi ha 13 socis d'Europa, Amèrica i Africa. MUSA inclou empreses productores (COPLACA a Canàries), centres d'investigació (IPSP-CNR a Itàlia, IAS-CSIC o Universitat d'Alacant, a Espanya; Universitat de Lovaina, a Bèlgica; CENSA a Cuba), empreses d'inputs o serveis al productor (Real IPM, en Kenya), o centres mixtos d'investigació, docència i producció com la Universitat EARTH a Costa Rica.

A fi d'orientar millor l'aplicació i difusió d'aquestes investigacions se celebrarà un SEMINARI WEB en el qual diferents representants que participen en el sector plataner/bananer d'Amèrica i Europa, compartiran la seua opinió i punts de vista respecte de la problemàtica comercial, fitosanitària, socioeconòmica d'aquest.

Tindrà lloc el DIVENDRES 26 de juny 2020 a les 17 h (hora de Madrid), amb una duració total de 60 minuts. Li convidem a assistir al Seminari Web. Per a accedir ha d'usar el següent enllaç de Google Meet

Complint amb la normativa de protecció de dades, l'informem que el Seminari serà gravat per a quedar a la disposició de la societat en l'enllaç que indicarem en la web del Projecte http://www.projectmusa.eu/wp/, i que en accedir al SEMINARI WEB dóna el seu consentiment a aquest enregistrament.

• Dijous, 4
  • Centres

CELEBRACIÓ SEMINARIS DE DOCTORANDS (ACTIVITAT ESPECÍFICA DEL PD EN CIÈNCIES DE LA MAR I BIOLOGIA APLICADA)

Com cada curs, hem programat l'activitat específica "Seminaris de doctorands" del programa de doctorat en Ciències de la Mar i Biologia Aplicada. A causa de les circumstàncies excepcionals que estem vivint, es realitzarà el dia 3 de juliol a les 9.30 h a través de Google Meet. Cada estudiant rebrà un mail amb les dades de l'enllaç i si prefereixes unir-te per telèfon, el número i el pin.

Recorda que es tracta d'una exposició pública del treball realitzat durant l'anualitat a la resta d'estudiants i professorat del programa de doctorat. Aquesta activitat és obligatòria i es desenvoluparà al llarg de tot el període de duració del programa formatiu.